REKLAMA
Znaleziono 1295 wyników
DCT Gdańsk wybrał wykonawców trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3artykuł
Pokaż artykuł
DCT Gdańsk wybrał wykonawców trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3
DCT Gdańsk, operator największego terminala kontenerowego na Morzu Bałtyckim, podpisał z konsorcjum firm Budimex S.A. i Dredging International NV kontrakt na budowę trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3. Prace budowlane mają się rozpocząć na początku września – po zakończeniu sezonu wakacyjnego.
[Wrocław] Zmieni się trasa autobusu linii D. Mieszkańcy Kleciny protestująartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Zmieni się trasa autobusu linii D. Mieszkańcy Kleciny protestują
W drugiej połowie stycznia zmieni się trasa autobusu linii D. Przeciwko zmianom protestuje część mie...
W porcie Świnoujście powstanie pierwszy w Polsce i jeden z najnowocześniejszych w Europie terminali instalacyjnych dla morskich farm wiatrowychartykuł
Pokaż artykuł
W porcie Świnoujście powstanie pierwszy w Polsce i jeden z najnowocześniejszych w Europie terminali instalacyjnych dla morskich farm wiatrowych
Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. oraz spółka ORLEN Neptun przedstawiły informację na temat postępów prac związanych z budową pierwszego na polskim wybrzeżu terminala instalacyjnego dla morskich farm wiatrowych. W trakcie wydarzenia omówiono także rolę portów morskich w rozwoju morskiej energetyki wiatrowej.
PFR i Baltic Hub napędzają transformację energetyczną Polski na Bałtykuartykuł
Pokaż artykuł
PFR i Baltic Hub napędzają transformację energetyczną Polski na Bałtyku
Morska farma wiatrowa Baltica 2 na Bałtyku stanowi istotny element transformacji energetycznej Polski. Ten największy projekt OZE w Polsce istotnie wzmacnia bezpieczeństwo energetyczne kraju oraz rozbudowuje jego potencjał morski. Inwestycja pozwoli na produkcję zielonej energii dla około 2,4 miliona gospodarstw domowych. Fundamentalną rolę w realizacji tego przełomowego projektu odgrywa Polski Fundusz Rozwoju (PFR) dzięki inwestycji w terminal 5 (T5) w gdańskim porcie Baltic Hub.
Końcowy etap budowy Morskiego Terminalu Przeładunkowego Grupy ORLEN w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Końcowy etap budowy Morskiego Terminalu Przeładunkowego Grupy ORLEN w Gdańsku
ORLEN zakończył montaż ośmiu zautomatyzowanych ramion nalewczych, o masie około 18 ton każde, które posłużą do przeładunku surowców i produktów między statkami i instalacjami rafinerii w Gdańsku. To kluczowy etap inwestycji Grupy ORLEN – budowy Morskiego Terminalu Przeładunkowego na Martwej Wiśle. Zaawansowanie realizacji tego projektu przekroczyło już 75 procent.
[Wrocław] Wrocławskie lotnisko walczy o zwycięstwo w prestiżowym plebiscycieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławskie lotnisko walczy o zwycięstwo w prestiżowym plebiscycie
Port Lotniczy Wrocław ubiega się o tytuł "Lotniska Przyjaznego Pasażerowi" w prestiżowym plebiscycie...
[Lubelskie] Budimex zbuduje terminal lubelskiego lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
[Lubelskie] Budimex zbuduje terminal lubelskiego lotniska
Konsorcjum z firmą Budimex SA na czele wygrało przetarg na budowę terminala dla Portu Lotniczego Lub...
Balice: Nowy terminal do 2025 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Balice: Nowy terminal do 2025 roku
Rozbudowa terminalu pasażerskiego i cargo, budowa nowej drogi startowej wraz z remontem płyty postoj...
OT Port Świnoujście rozbuduje terminal AGROartykuł
Pokaż artykuł
OT Port Świnoujście rozbuduje terminal AGRO
OT Port Świnoujście oraz POL INVEST PROJECTS podpisały umowę dotyczącą rozbudowy terminala AGRO o linię technologiczną wraz z dostawą urządzenia załadowczego na statki.
Port Lotniczy Lublin uruchomił terminal cargoartykuł
Pokaż artykuł
Port Lotniczy Lublin uruchomił terminal cargo
Port Lotniczy Lublin uruchomił terminal cargo. Inwestycja kosztowała blisko 18 mln zł. Nowoczesny obiekt pozwoli na obsłużenie każdego rodzaju ładunku transportowanego drogą powietrzną.
DB Schenker rozbudował terminal pod Poznaniemartykuł
Pokaż artykuł
DB Schenker rozbudował terminal pod Poznaniem
Oddział Poznań DB Schenker zakończył właśnie trzyletnią modernizację, która objęła rozbudowę terminalu o dodatkowe 2600 mkw. i 31 doków, jak i budynki biurowe. Dzięki przeprowadzonym pracom jednostka zwiększyła swoje możliwości operacyjne stając się jednocześnie drugim największym cross-dockiem w sieci DB Schenker w Polsce.
Co dalej z budową wartego ok. 250 mln zł terminalu intermodalnego pod Bydgoszczą?artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową wartego ok. 250 mln zł terminalu intermodalnego pod Bydgoszczą?
W Emilianowie, na południe od Bydgoszczy, w miejscu gdzie DK10 i przyszła droga ekspresowa S10 krzyżuje się z kluczową dla kolejowej infrastruktury kraju magistralą Śląsk – Gdynia planowany jest od wielu lat tzw. suchy port, czyli nowoczesny kolejowo-drogowy terminal przeładunkowy. Inwestycja ta ma w zamierzeniach wzmocnić potencjał przeładunkowy polskich portów z Gdynią na czele, unowocześni logistykę – zwłaszcza produktów rolno-spożywczych i może w przyszłości stać się jednym z zamachowych kół kujawsko-pomorskiego biznesu.
firma
Pokaż firmę
SP&D Developer
firma
Pokaż firmę
D&TB System
firma
Pokaż firmę
3 D architekci
firma
Pokaż firmę
D & V Properties
A&D Inwestfirma
Pokaż firmę
A&D Inwest
Wrocław, ul. T. Kościuszki 103 lok. 1U
firma
Pokaż firmę
D&J Development
Co słychać na budowie terminala gazowego FSRU na Zatoce Gdańskiej?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie terminala gazowego FSRU na Zatoce Gdańskiej?
Powstający w Gdańsku nowy terminal gazowy FSRU (ang. Floating Storage Regasification Unit) w Zatoce Gdańskiej jest jednym ze strategicznych projektów energetycznych Polski. Celem inwestycji jest stworzenie nowej infrastruktury, która umożliwi odbiór skroplonego gazu ziemnego (ang. liquefied natural gas – LNG) dostarczanego drogą morską z różnych rejonów świata. Realizacja projektu zwiększy bezpieczeństwo energetyczne kraju oraz państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
W Radomiu powstanie wielki park logistyczno-produkcyjny i terminal kontenerowy intermodalny [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Radomiu powstanie wielki park logistyczno-produkcyjny i terminal kontenerowy intermodalny [WIZUALIZACJE]
W Radomiu, na terenach dawnej ciepłowni RADPEC powstanie terminal intermodalny wraz z parkiem logistyczno-produkcyjnym. Inwestorem jest spółka TG Park Północ. Biznesowym partnerem merytorycznym TSL jest NWIC – New Wave International Cargo.
REKLAMA